Перейти до основного вмісту

 Що таке інформаційна культура?

Інформаційна культура (англ. Information culture) —
  1. в широкому значенні — це сукупність принципів і реальних механізмів, що забезпечують позитивні взаємодії етнічних і національних культур, а також сполученість у загальному досвіді людства.
  2. у вузькому — сукупність знань та вмінь по ефективній інформаційній діяльності, тобто такій ID, яка досягає поставленої цілі.
Також її варто розглядати як алгоритми людської поведінки і символічних структур в інфосфері, які надають цій поведінці сенсу і значимості з точки зору людини.
Інформаційна культура може розглядатися як складова частина загальної культури, орієнтована на інформаційне забезпечення людської діяльності. Інформаційна культура відображає досягнуті рівні організації інформаційних процесів та ефективності створення, збирання, зберігання, опрацювання, подання і використання інформації, що забезпечують цілісне бачення світу, його моделювання, передбачення результатів рішень, які приймаються людиною[1] .

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Інформаційна загроза Загроза безпеці інформації ( англ. security threat ) — загрози викрадення, зміни або знищення інформації. Бувають випадковими або навмисними. У найзагальнішому випадку загрози проявляються такими шляхами: внаслідок дій зловмисників; спостереження за джерелами інформації; підслухування конфіденційних розмов людей і сигналів акустичних працюючих механізмів; перехоплення електричних, магнітних і електромагнітних полів, сигналів електричних і випромінювання радіоактивного; несанкціонованого розповсюдження матеріально-речовинних носіїв за межі контрольованої зони; розголошення інформації людьми, що володіють інформацією секретною або конфіденційною; втрати носіїв з інформацією (документів, носіїв машинних, зразків матеріалів і т. ін.); несанкціонованого розповсюдження інформації через поля і електричні сигнали, що випадково виникають в електричних і радіоелектронних приладах в результаті їхнього старіння, неякісного конструювання (виготовлення) та пор
Ми живемо в епоху глобальної інформатизації, у цьому зв'язку стає як ніколи важливою проблема доступу до інформації. Недарма відома мудрість говорить: хто володіє інформацією, той володіє світом. В даний час як ніколи гостро стоїть питання про інформаційному нерівності, яке являє собою окремий випадок соціального нерівності, вираженого в нерівному доступі до інформації у людей, що належать до різних соціальних груп суспільства.  Інформаційна нерівність Ефірне телебачення міцно увійшло в наше життя, маючи величенний охоплення території по всій країні. "Сьогодні телебаченням охоплено 99% росіян. Однак три програми можуть брати 74,7%, чотири - 56,1%, п'ять і більше - тільки 43,2% громадян. p> Наше завдання - досягти максимального охоплення населення соціально значущим пакетом федеральних і регіональних телепрограм. У наявності явне інформаційне нерівність, яка потрібно крок за кроком усувати ". Що вже й говорити про перспективи розвитку неефірн